Rok 2016 nie zaskoczył niczym szczególnym jeśli chodzi o trendy w projektowaniu logo. Wszyscy czołowi graficy tworzyli swoje prace utrzymując je w nurcie z zeszłego roku. Pojawiło się co prawda kilka ciekawych nowych logo, nie mniej jednak, nie ma będzie chyba jakiegoś zaskakującego zwrotu w trendach logo.
Trendy logo w 2016 roku podzieliłem na kategorie:
1. Logo z wykorzystaniem techniki “przestrzeni negatywowej” (Negative Space)
2. Logo z wykorzystaniem techniki “nachodzących na siebie gradientów” (Overlapping Gradients)
3. Logo z wykorzystaniem techniki “ofsetowej”(Offset Logo Designs)
4. Logo z wykorzystaniem techniki “Nachodzących częściowo cienia”(Overlapping with shadows logo design)
5. Logo z wykorzystaniem techniki “Subtelnie nałożonego gradientu” na logotypie (Subtle Gradients Usage in Logotype)
6. Logo z wykorzystaniem techniki “Cienkich lub szerokich linii” (Bold & Thin line usage in logo design)
7. Logo z wykorzystaniem techniki “jednej linii” (One Line Art Logo Designs)
8. Logo z wykorzystaniem techniki “odręcznie wykonanych liter” (Hand lettering usage in logo design)
9. Logo z wykorzystaniem techniki “odręcznie wykonanych liter pędzlem” (Brush Pen Usage in Logotype)
10. Logo z wykorzystaniem techniki “kaligrafii miediorytu” (Copperplate Script Calligraphy usage in Logotype)
Życzę wielu inspiracji grafikami pokazanymi w tym artykule :)