Rok 2016 nie zaskoczył niczym szczególnym jeśli chodzi o trendy w projektowaniu logo. Wszyscy czołowi graficy tworzyli swoje prace utrzymując je w nurcie z zeszłego roku. Pojawiło się co prawda kilka ciekawych nowych logo, nie mniej jednak, nie ma będzie chyba jakiegoś zaskakującego zwrotu w trendach logo.

Trendy logo w 2016 roku podzieliłem na kategorie:

1. Logo z wykorzystaniem techniki “przestrzeni negatywowej” (Negative Space)

Screenshot_7

Screenshot_8

Screenshot_9

2. Logo z wykorzystaniem techniki “nachodzących na siebie gradientów” (Overlapping Gradients)

Screenshot_10

Screenshot_11

Screenshot_12

3. Logo z wykorzystaniem techniki “ofsetowej”(Offset Logo Designs)

Screenshot_13

Screenshot_14

Screenshot_15

4. Logo z wykorzystaniem techniki “Nachodzących częściowo cienia”(Overlapping with shadows logo design)

Screenshot_16

Screenshot_17

Screenshot_18

5. Logo z wykorzystaniem techniki “Subtelnie nałożonego gradientu” na logotypie (Subtle Gradients Usage in Logotype)

Screenshot_19

Screenshot_20

Screenshot_21

6. Logo z wykorzystaniem techniki “Cienkich lub szerokich linii” (Bold & Thin line usage in logo design)

Screenshot_22

Screenshot_23

Screenshot_24

7. Logo z wykorzystaniem techniki “jednej linii” (One Line Art Logo Designs)

Screenshot_25

Screenshot_26

Screenshot_27

8. Logo z wykorzystaniem techniki “odręcznie wykonanych liter” (Hand lettering usage in logo design)

Screenshot_28

Screenshot_29

9. Logo z wykorzystaniem techniki “odręcznie wykonanych liter pędzlem” (Brush Pen Usage in Logotype)

Screenshot_30

10. Logo z wykorzystaniem techniki “kaligrafii miediorytu” (Copperplate Script Calligraphy usage in Logotype)

Screenshot_31

Życzę wielu inspiracji grafikami pokazanymi w tym artykule :)