Często bywa tak że mamy mniej zaplanowanych wyjazdów, eventów, spotkań biznesowych, telefonów, “Skajpejów”, wolny dzień w pracy lub po prostu tak sobie dany dzień zaplanowaliśmy. Co jakiś czas warto więc  zadbać np. o zdrowy tryb życia w którym dużą rolę odgrywa – Wypoczynek.

Wypoczynek  – to ważna rzecz, a nasze zmęczenie to nie tylko „fizyczność” ale też i obciążenie psychiczne. W działaniu nam nie pomaga – a zazwyczaj przeszkadza. Aby był on efektywny oraz przyjemny, trzeba odpowiednio go zaplanować.

Sport – coś czego nie lubi nasze ciało – ale kocha dusza. Ciężko nam na sobie ruch wymusić,  a jak przyjdzie już czas działania – to ręce opadają. W moim przypadku są dwie rzeczy które powodują to  że ja  „chcę się ruszać” i z rana „zrobić pompę” na siłowni.
Pierwsza – po prostu się przełamać i spróbować. Druga – zrobić „efekt”. O ile przełamać się jest prościej o tyle uzyskać „efekt” i zadowolenie z biegania, jazdy na rowerze czy siłowni – jest o wiele trudniej. Dlaczego? Bo trzeba działać a nie się obijać. Po prostu musimy dać z siebie wszystko aby nasza figura się poprawiła, a wątłe (lub obfite) dotychczas ramiona odpowiednio się ukształtowały. Gdy to uzyskamy (czytaj efekt) nie będziemy chcieli owoców naszej pracy utracić. Będziemy cisnąć dalej: mocniej i mocniej. To jak z tworzeniem na blogu. Piszemy na nim, aktualizujemy go i nie chcemy stracić efektów naszych działań które już w blog włożyliśmy.

Nasz organizm potrzebuje dużo energii i odpowiednich środków do prawidłowego funkcjonowania. Należy pamiętać o odpowiedniej ilości posiłków w ciągu dnia, piciu dużo wody, suplementacji, drzemce  oraz o odpowiedniej ilości odpoczynku w czasie wyczerpującej  pracy.  Koniecznie zwrócić uwagę na długość wykonywanej przez nas pracy oraz ile wkładamy w nią sił. W przypadku długotrwałej pracy, należy robić przerwy dające naszemu organizmowi czas na odpoczynek.

Nadmierny wysiłek może być przyczyną  przeciążenia naszego organizmu oraz chorób. Warto zadbać aby ich nie było.

(Visited 48 times, 1 visits today)